בניית אתרים – טיפים לביסוס נוכחות ברשת

אתם בעלים של עסק קטן ואתם מעוניינים ולהגדיל את קהל לקוחות שלכם באמצעות נוכחות ברשת? בדיוק בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה אשר תתמקד בתחום של בניית אתרים לעסקים קטנים.

העידן הדיגיטלי והעסקים הקטנים

אין ספק כי תחום בניית אתרים עבר שינוי משמעותי ביותר בעידן הדיגיטלי וכיום גם עסקים קטנים משווקים בתור עסקים גדולים לכל דבר. אם פעם אפיק הפרסום העיקרי היה המדיה הכתובה, הרי בשנים האחרונות עם כניסת האינטרנט ניתן לבצע פעולות שונות ובין היתר לעשות שימוש בפרסום ממומן על מנת להגדיל את אחוזי ההמרה. באמצעות פרסום ממומן ניתן לבצע פילוח ומיקוד של קהל הלקוחות ולאפשר אך ורק לקהל היעד הרלוונטי לצפות במודעות.

השאיפה של בעלי העסקים הקטנים היא למצוא את נישת השיווק הטובה ביותר. עסקים קטנים אשר רוצים להקים אתר בין אם מדובר באתר תדמית או חנות וירטואלית צריכים להתאים את האתר לתקציב שלהם. ההנחה לפיה עסקים קטנים צריכים לבחור את הפתרון הזול ביותר אינה נכונה אלא עליהם לבחון מה כוללת בניית האתר בהתאם למסגרת התקציב שלהם.

על האתר לשרת את בעלי העסקים הקטנים ולהיות יעיל וגם מכירתי בו זמנית. לפיכך, השיקול המרכזי של בעלי עסקים קטנים צריך להיות כיצד באמצעות האתר ניתן לשווק את העסק?

חשיבות איכות התוכן

בעת בניית אתרים לעסקים קטנים קיימת חשיבות רבה להשקיע בתוכן. כולנו מכירים את המשפט המפורסם התוכן הוא המלך ואכן בשנת 2020 זה באמת נכון. כאשר מדברים על תוכן איכותי הכוונה היא אורך התוכן – אורכו של התוכן נחשב לאחד המדדים המשמעותיים ביותר עבור גוגל.

עם זאת, מדובר לא רק באורך התוכן אלא גם באיכות. מאמרים איכותיים הנכתבים לאחר ביצוע תחקיר מעמיק ויכללו בין היתר לא מעט דוגמאות יזכו לחשיפה רבה יותר.

הכוח של הרשתות החברתיות

עבור עסקים קטנים שיווק ברשתות החברתיות יכול להיות יתרון משמעותי ביותר. בין אם מדובר בפייסבוק או אינסטגרם, מדובר ברשתות בהן נמצאים קהלים רבים ולכן פתיחת פרופילים ברשתות החברתיות עשויה לקדם את האתר.

בעלי עסקים קטנים מעוניינים בוודאי ליצור קהל הלקוחות אשר קרוב גיאוגרפית לעסק שלהם. אם ניקח לדוגמא מאמן כושר בירושלים, הרי על מנת להגדיל את קהל הלקוחות שלו הוא צריך להתמקד באזור ירושלים ולא באזור תל אביב.

ההמלצה היא לעשות שימוש במילות המפתח הכוללות את המיקום כמו למשל את שם העיר או הרחוב.

קיימת חשיבות עליונה לדאוג לנושא של קידום מקומי לא רק בשל העובדה כי הדבר מסייע להגיע לקהל הלקוחות במקום העסק אלא גם מסיייע לדירוג העסק בגוגל.

תמונה שווה אלף מילים, וידאו שווה אלף תמונות

כל מהלך פרסומי לעסק קטן צריך בין היתר לכלול גם השקעה בסרטוני וידיאו. לצד ההקפדה על תוכן איכותי כפי שנכתב בתחילה, כדאי לייצר גם תוכן ויזואלי. בשנים האחרונות מדובר באחד האמצעים הפופלריים ביותר בקרב גולשים – סרטוני וידיאו מושקעים עשויים להעלות את התנועה של האתר בצורה משמעותית.

בניית אתר לעסק לפי הצרכים שלכם

כיום זה ברור ומובן לכל כי גם עסקים קטנים צריכים לדאוג לאתר מושקע ולקדם את האתר באינטרנט. אם אתם בעלי עסק קטן ולא רוצים להישאר מחוץ למגרש המשחקים של גוגל, כדאי לכם לבחון את הטיפים אשר ניתנו כאן על מנת שהעסק שלכם יופיע בתוצאות החיפוש וכך תגדילו את קהל הלקוחות שלכם.

חברה המתמחה בבניית אתרים לעסקים קטנים תדע לבנות אתר אשר יוביל את העסק למקומות הכוללים חשיפה לקהלי יעד ואף תשמר את התוצאה לזמן ארוך. אם יש לכם עסק קטן ואתם רוצים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם – אנחנו בחברת מינימייז מזמינים אתכם לצאת איתנו לתהליך מרתק של בניית אתר בצורה המקצועית ביותר תוך זמינות וליווי אישי.

מעוניינים להצטרף למשפחה? השאירו פרטים