fbpx

כתיבת מאמר נכון מבחינת SEO

כתיבת מאמר נכון מבחינת SEO

שאנו מייעצים ללקוחות שלנו בנושא SEO, אחד הדברים המרכזיים עליהם אנו מדברים הוא התוכן – וכמה חשוב לעדכן אותו. הבעיה היא – שרבים לא כותבים נכון מבחינה טכנית, כך שלתוכן אין השפעה כמעט כלל על קידום האתר. אז לפני שתתחילו לכתוב או לייצר תוכן, כדאי שתקראו את המדריך הבא שיסביר כיצד לכתוב נכון מבחינת SEO.

את הכתיבה נחלק ל-2 חלקים:

  1. כתיבת דפים אורגניים.
  2. כתיבה שוטפת לקידום האתר.

על החלוקה

דפים אורגניים: אלה דפים יחודיים כמו קטגוריות או תת קטגוריות שנועדו להופיע בשאילתאות החיפוש על ביטויים מחופשים, למשל: ״קידום אתרים״ או ״קידום אתרים אורגני״, יהיו 2 דפים נפרדים בתוך אתר של מקדם אתרים. חשוב שלכל עיר או ישוב יהיה דף נפרד כדי לעזור בפעולת הקידום האורגנית, כמו למשל ״קידום אתרים בתל אביב״ – חשוב מאוד שמילת המפתח תחזור על עצמה בצורה נקיה, ובמקביל ניתן לשלב גם בצורה מלוכלכת. אל תגזימו או תעמיסו כך שהתוכן יראה מאולץ. ניתן לשלב גם ביטויי זנב ארוך כמו ״קידום אתרים אורגני בגוגל״.

כתיבה שוטפת לקידום האתר: מדובר על בלוג או דף חדשות שבו מומלץ לעלות מאמרים וכתבות איכותיות ומעניינות לקהל היעד הרלוונטי אליכם. בניגוד לדפים אורגניים, במאמרים מספיק שתשלבו את מילת המפתח פעם אחת או פעמיים בלבד. ניתן לשלב מספר מילות מפתח במאמר בודד. חשוב לעשות זאת מכיוון שזה לא מספיק שיהיה דף אורגני עם המילים הרצויות, חשוב לעדכן את האתר בתוכן תכוף כדי שיובהר שהוא עוסק בנושא הספציפי אותו אתם מקדמים. אתר שלא מתעדכן בתוכן מאבד מהרלוונטיות שלו.

נתוני מטא

כל מקדם יודע שחשוב לעדכן את נתוני המטא בכל מאמר – הכותרת והתיאורים לכל כתבה. אם יש ברשותכם אתר המבוסס על פלטפורמת וורדפרס (WordPress), השתמשו בתוסף Yoast וכך תעדכנו את הנתונים בקלות. זה לא בהקשר רק לאיך רואים את האתר שלכם בגוגל, אלא עוזר לכם טכנית מכיוון שהשדות הללו מאפשרות הטמעה של מילות מפתח. חשוב שלכל דף יהיו כותרת ותיאורים רלוונטיים ושונים. בנוסף, הקפידו לעדכן כותרת רלוונטית לכתובת ה-URL של הדפים שלכם.

מעוניין בקידום אתרים אורגני?

כתבה הבאה כתבה הבאה

השאר תגובה